18 Ağustos 2011 Perşembe

ARTİSTSİN JOSE!


Fotogol İddaa Genel Yayın Yönetmeni
Emre BAYRAKTAR
http://twitter.com/#!/emrebayraktar_





Söz konusu futbol olduğunda, “ukalalık” akla çok isim gelir elbette ama son yıllarda hiç kimse Mourinho’dan ukala olamadı şu yeşil sahalarda!

- Wenger için “çocuk bakıcısı”
- Messi için “Bu çocuk artistliği iyi öğrenmiş”
- Portekiz’de iken “Normal şartlarda şampiyon Porto olacak, anormal şartlarda da şampiyon Porto olacak.”
- Basın toplantısında “Küstahlığımı bağışlayın ama ben özel biriyim!”

Ve daha aklıma gelmeyen bir çok küstah, ukala ve aşağılayıcı kelimeler…
Mourinho adı üzerine kitap yazıldı, Mourinho dünyanın en iyi teknik direktörü belki ama tıpkı Messi’ye dedikleri geliyor aklıma…

“Kusura bakma Jose ama artistliği iyi öğrenmişsin”

Çarşamba gecesi oynanan İspanya Kral Kupası maçında da Messi’ye öyle bir hareket  yaptı ki hiç şaşırmadım desem yeridir!
Top Real kulübesinin oradan taca çıktığında Messi’de o an Jose’nin önündeydi ve Jose, Messi geldiğinde “kötü kokuyorsun”  tarzında bir hareket yaptı!
Maç o esnada 2-1’di ki(Messi de gol atmıştı!)
O hareketi yaparken hazmedemediği o gol müydü acaba?
Veya Barcelona karşısında yaşadığı çaresizlik mi?
Her ne olursa olsun Mourinho benim için ve futbolu seven birçok kişi için aslında kocaman bir hiçtir!
Dünyanın en iyisi olduğunu, özel birisi olduğunu söyleyen bir teknik direktörün sahanın içinde rakip oyunculara yaptığı hareketlere bakın!
Mourinho’nun olayları, KÜSTAHLIKLARI ve UKALALIKLARI saymakla bitmez ama ben kısa keseceğim…

Benim futbol anlayışımda Real Madrid’i sevmek için bir sebep yok!
Maçın son dakikasında Marcelo, Fabregas’a tekme tokat dalıyorsa, bütün maç boyunca (hatta genelde birçok maçta) Pepe bir kasap gibi sahada dolanıyorsa, kenarda Jose adındaki ukala, teknik direktörlük değil, provakatörlük yapıyorsa eğer benim Real Madrid’i sevmem için sebebim olamaz!
Futbolu seviyorum diyen de Real Madrid’i sevmez…
En azından Mourinho, Ronaldo ve Pepe bu takımdan gidene kadar…
Şimdi Jose ve Cristiano sempatizanları kulaklarımı çınlatıyordur ama iyi düşünün…

Mourinho- Guardiola
Ronaldo- Messi
Pepe-Xavi

Sadece altı ismin karşılaştırması bu…
İyi bakın…
Şimdi iki soru…
Hangi taraf gerçekten futbolu seviyor?
Hangi taraf gerçekten futbolun güzelliğine sadık kalıyor?
Peki Real Madrid sempatizanları neyi seviyor?
Cevap?
Futbolu mu?
Hiç sanmıyorum…

PS: Jose Mourinho’nun, Messi’ye yaptığı hareketi merak edenler aşağıdaki linkten izleyebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder